DutchEnglish

Waar kan ik parkeren?

Op ons eigen terrein kun je parkeren. Op de dag van vertrek tot 11.00 uur.

Is er een fietsenstalling?

We hebben een speciale plek om de fietsen te stallen. Hier bevinden zich ook oplaadpunten.

Houdt de B&B rekening met voedselallergieën en / of intoleranties?

Uiteraard houden wij rekening met voedselallergieën. Geef dit wel van te voren aan.

Ik zou graag eten in de lounge, kan dat?

Gasten kunnen de hele dag gebruik maken van de lounge. Ook voor het afhalen van een maaltijd.

Hoe laat kan ik ontbijten?

Het ontbijt staat klaar in de lounge tussen 08.00 uur een 10.00 uur.

Is de B&B geschikt voor mindervaliden?

Ja, zeker! De tuinkamer is het meest geschikt. De kamers op de eerste verdieping zijn alleen bereikbaar met de trap.

Is er gratis WiFi aanwezig?

Je kunt gebruik maken van gratis WiFi. Op de kamer ligt een kaartje met de inloggegevens.

Vanaf hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Inchecken kan tussen 11.00 uur en 13.00 uur. Uitchecken kan tot uiterlijk 11.00 uur. Of in overleg op afspraak.

Wanneer moet ik betalen?

Uiterlijk twee weken voor aankomst dient het totale bedrag te zijn overgemaakt.

Gebruiken jullie een aanbetaling?

We vragen bij het maken van de reservering 10% administratiekosten van het totaalbedrag. Het restante bedrag kun je uiterlijk twee weken voor aankomst overmaken.

Hoe wijzig of annuleer ik een reservering?

Je kunt tot twee weken voor aankomstdatum annuleren. Je betaalt dan alleen de 10% administratiekosten van het totaalbedrag. Annuleer je binnen twee weken voor aankomstdatum, dan wordt de reservering niet terugbetaald. Je kunt dit zelf bij je eigen verzekering regelen.

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn welkom maar alleen in de tuinkamer beneden. Op de andere kamers worden honden niet toegestaan. Kosten per hond per nacht bedragen €9,50.

×